Στατιστικά

Εμφανίσεις Άρθρων
3926885

On line

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 268 επισκέπτες και κανένα μέλος

Τιμές Δημοπρατηρίου Golden Farm

Αρχική

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ BAYER ΚΑΙ ΤΗ ΛΗΔΑ Α.Ε. ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ

Η Bayer Hellas και η ΛΗΔΑ Α Ε ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα του ΑΣ Ανατολή, πήραν μέρος στη διοργάνωση εσπερίδας με την παρουσία του Γεν. Διευθ. κ. Απόστολου Κλοντζάρη και του προσκεκλημένου Ομότιμου καθ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Μάρκετινγκ, κ. Αυλωνίτη Γεώργιου, ο οποίος έχει διατελέσει και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Ο γενικός διευθυντής της BAYER κ Απόστολος Κλοντζάρης και ο γενικός διευθυντής της ΛΗΔΑ κ Χριστόφ Ντουπλάν, μίλησαν για τις εταιρείες που εκπροσωπούν ενώ οι ειδικοί συνεργάτες τους παρουσίασαν όλα τα καινούργια προϊόντα  θρέψης και φυτοπροστασίας απαντώντας  στις ερωτήσεις των αγροτών που γέμισαν με την παρουσία τους την αίθουσα εκδηλώσεων του Α.Σ. Ανατολή στο Στόμιο Ιεράπετρας.
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ήταν η εισήγηση του καθηγητή κ Γιώργου Αυλωνίτη , ο οποίος εξήγησε στις οργανώσεις παραγωγών και στους Συνεταιρισμούς που ήταν παρόντες ότι θα πρέπει να εργαστούν σκληρά με τη βοήθεια των ειδικών του μάρκετινγκ για να χτίσουν το Brand name τους . Μόνο αν τα προϊόντα της Ιεράπετρας γίνουν επώνυμα , θα έχει μέλλον η αγροτική παραγωγή της περιοχής που έχει ασύγκριτη ποιότητα , αλλά δε φτάνει μόνο αυτό για να διεισδύσει σε νέες και παραδοσιακές αγορές.

 
2.       Σκοπός της εκδήλωσης ήταν:
 
→      η ανταπόκριση της παραγωγικής αλυσίδας στις νέες προκλήσεις των αγορών και η ανάδειξη του προβλήματος της έλλειψης διαδικασίας «Χάραξης Στρατηγικής Μάρκετινγκ» για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στα παραγόμενα αγροτικά προϊόντα
 
3.       Στόχος της εκδήλωσης ήταν:
 
A.       H αναγνώριση του νέου περιβάλλοντος που δραστηριοποιείται το εμπόριο των γεωργικών προϊόντων
→  Ο νέος ανταγωνισμός δεν είναι πλέον μεταξύ του τι παράγει ο παραγωγός στο χωράφι ή οι μεταποιητικές επιχειρήσεις στο εργοστάσιο/συσκευαστήριο, αλλά μεταξύ του τι «αξία» προστίθεται σ’ αυτό που παράγουν είτε στο χωράφι είτε στο εργοστάσιο/συσκευαστήριο με τη μορφή συσκευασίας, σηματοποίησης (branding/ανάπτυξη επωνυμίας) διαφήμισης, αποθήκευσης, μεταφορικών διευκολύνσεων, συμβουλών στους πελάτες και άλλων στοιχείων στα οποία δίνει αξία.
→    Οι συνήθειες και απαιτήσεις των καταναλωτών αλλάζουν. Η ανάγκη για κατανάλωση προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας παραγόμενα με τα πιο υψηλά στάνταρ «ασφάλειας» αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο ακολουθώντας την αύξηση του βιοτικού επίπεδου
 
Β.     Η αναφορά στην ανάγκη ανάπτυξης συγκεκριμένων δράσεων μάρκετινγκ από τους εμπόρους/εξαγωγείς αγροτικών προϊόντων με έμφαση στην Σηματοποίηση / Branding (ανάπτυξη επωνυμίας)
Δράσεις μάρκετινγκ που χρειάζονται
→  Έρευνα αγοράς…. τι ζητάει ο πελάτης?  τι ανάγκες και επιθυμίες θέλει να  εκπληρώσει ?
→  Τμηματοποίηση …. όλοι οι πελάτες δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες και επιθυμίες ?
→  Στόχευση …. ποια τμήματα πελατών (ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους) μπορούμε/θέλουμε να ικανοποιήσουμε ?
→  Τοποθέτηση-Διαφοροποίηση ….τι διαφορετικό θα προσφέρω από τον ανταγωνισμό ώστε να έχω συγκριτικό πλεονέκτημα ?
→  Μάρκετινγκ ……τι χαρακτηριστικά θα έχει το προϊόν που θα παράγω?, τι στρατηγική τιμολόγησης θα ακολουθήσω?,  πως (με ποια μέσα, με ποια μηνύματα) θα το διαφημίσω/προβάλλωστα τμήματα αγορών?, μέσα από ποια κανάλια διανομής θα επιλέξω/συνεργαστώ για να φθάσει το προϊόν μου στον τελικό χρήστη?